19 Şubat 2010 Cuma

yapilacak i$ var, yapilmayacak i$ var!

update: bak hangilerini yaptim hangilerini yapmadim..

sinavlar $imdilik bitti, i$ten gücten de normal bir vakitte eve gelebildigime göre bu aksam baslayan bir bucuk günlük mola maratonu(?) süresince yapilmasi gerekenler listesi:
  • en az 1 film, 2 bölüm dizi izlenecek (film izlemedim ama acayip cok dizi izledim, bence oldu)
  • bit pazarinda satilacak ivir zivir düzenlenecek (yek yeaa, el bile sürmedim)
  • crouching tiger, hidden dragon'un magara sahnesinde elemanin kiza söyledigi türkce $arki bulunup "giziiil kiiiz" diye saatlerce gülünecek (film diskte yokmus, cd'lerden de bulmaya üsendim, ama bunu bi ara yapmam lazim cünkü internette de o sahne yok)
  • 4 makine camasir yikanacak, kurutulacak (3 makinede bitti fiyuvv)
  • kiki'nin tuvaleti temizlenecek (ohoo 2 kez hem de)
  • woanderslust'un template'i yeniden yapilacak (öhö, bi arkaplan resmi buldum ama!)
  • pazar günü mac izlemeye gelecek misafirler icin evin eli yüzü düzeltilecek, alisveris yapilacak (iste bunu cok güzel yaptim, hatta hem cumartesi hem pazar geldi misafir)
  • ders notlari ayiklanacak (yek yeaaa)
  • isve$'e götürülecekler dü$ünülecek, ama muhtemelen el bile sürülmeyecek (güzel düsündüm hakkaten, hatta camasirlari katlarken bi kismini ayirdim bile)
  • kitap okunacak! (wasntme)
hemen ba$liyim, anca!

not: allah kimseyi alkolizmin ve alkoligin eline dü$ürmesin..
o:  laaaaaaaaaaan
me:  ay zıkkıımm
        icip icip bagiriyo tepemde
o:  aahahhahaha
     ay rana koptum yaaaaaaaaaa
me:  hahahahhaha

3 yorum:

Esterhazy dedi ki...

alkol...tum kotuluklerin anasi...yube rabbim gostermesin.

ranable dedi ki...

ozan ben seni acik etmeyeyim diyorum ama sen kendini öyle bi ele veriyosun ki, "yübe rabbim" ne ülenn?! pis sarho$ hahaha

Esterhazy dedi ki...

aahhahaha, boyle rezillik olmaz.