29 Aralık 2007 Cumartesi

jag aelskar sverige!

bir önceki gönderimde yine isvec de isvec diye kafa skip "sich wohl fühlen"i anlatmaya calismistim ya, az önce eski entry'lerimden birinde die ärzte'nin jag aelskar sverige sarkisiyla karsilasinca bayagi güldüm kendi kendime. sarkida "da fühle ich mich wohl" diyip, dalga gecerce (40 derece, sahil, palmiyeler, egzotik meyveler..) isvec'i ne kadar sevdiginden, ne sahane bir yer oldugundan vs vs bahsediyor ve söyle bir sözü var "ein gottverdammtes wohlfühlland". dublaj türkcesiyle cevirmeye kalkarsak "lanet olasi bir huzur ülkesi!" :)

uyanali 4 saat oldu, hava coktan karardi bile. hic aydinlanmis miydi ki? ders calismam gerekiyor ama icimdeki bu ne$e, sikinti, sabirsizlik ve tabi ki tembellikle ne kadar basarabilecegim bilmiyorum. ne$e, aylardir üzerimden atamadigim o sacma mutluluk hissinden; sikinti, yapmam ve yapmamam gerekenlerden; sabirsizlik, ince i$ten:); ve tabi ki tembellik, fabrika ayarlarindan.

internette mesgul olacak seyler giderek azaliyor, ders calisma ihtimalim artiyor böylece. baksana bloguma bile yazdigima göre internette ilgimi ceken seyler bayagi azalmis demektir(: bugünlerde dilara'nin hindistan günlügü'nü okumayi seviyorum. okudukca gezesim gelmesin de.. banka hesabina bakinca sezonu uzun süreligine kapattim gibi görünüyor. gezeceksem mutfagi banyoyu filan gezeyim bir süre.

sanirim yakinda yine görüsürüz.

Hiç yorum yok: