27 Ocak 2010 Çarşamba

mutlu akü



$u siritmam bi gecsin anlaticam.. ya da ne gecicek ya, gecmesin, böylece siritarak gidip yaticam ben az sonra. bugün yepyeni dockers cantam ampülden yandi, 4 euro büyüklügünde siyah bir delik oldu altinda, yapmam gereken i$lerin yarisini bile yapamadim, yarin -dün haberim olan- bi sözlüm var, proje hala bitmedi, cebimde 2 euro 70 cent var..

ama cok mutluyum ya. en kötü günümüz böyle ossun mu? ossun.

yok icmedim (:

bi kere heeer yeeerde kaar vaaarrr, ay neyse (: bi kere her ne kadar yerden bitme ampülleri cantami yaksa da, yeni ofise bayiliyorum. sonra aksam i$ten cikip dev kadro enverlerde yedigimiz yemek, kakarakikiri, üstüne özgür'le izledigimiz soul kitchen! onun da üstüne istasyondaki büfeden tek sigara alip (30 cent oraya gitti) trenin kalkmasini beklerken onu tüttürmek.. onlara da bayildim. $imdi burdan ne neyin gidasi filan ona hic girmeyeyim, midem ezinmeden* siritarak gidip yatayim.

öptüm!

dumb and dumber
x canim ne istedi bilion mu
     yimirtali ekmek :)
     ustune bole yapyagli ezineyi de koycan
     anaaaaaaaaaaaaam
y ohaa
     allahtan ezinen filan yok
     ezinmek
     ezindim
     midem ezindi


2 yorum:

KadifeKovuk dedi ki...

okurken bile bulasti mutlulugun biryerlerime... ucukkacikdelikiz a selam

.o.zlem dedi ki...

hayat hala nefis!
ciddiyim :)