29 Eylül 2009 Salı

dünya hali

hani amariga'nin dünyanin jandarmasi gibi davranmasina sinir oluruz ya, yine de "acaba $u ülkenin ba$ina gecen adam bu kez evil olmayabilir mi?" umudu da icimizde yok degil. yani muhakkak bizim bilmedigimiz bir takim gücler adami getirip oraya koymustur ama bu sefer dünyanin ebesini skmesini ön $art ko$mami$ olsalar mesela? -evet hafif saftaronluk bünyede mevcut, test edildi onaylandi-

obama efendi rakiplerine karsi elbette tercih edebilecegimiz bir isimdi ama secimi kazandigi anda kendisine killanmak zorunda kalmi$tim. $imdiye kadar da pek bir ilimli, pek bir iyi niyetli görünmeyi sürdürüyor ama ben yine de gardimi dü$ürmüyorum. her an bir piclik cikacaktir diye. yine de o naif umut -sadece ebemizi skmeye gelmemis olmasi umudu- ile kendimce senaryolar yaziyorum bazen. gercekten gözümü boyamak istiyorsa obama efendinin cikip "with great power comes great responsibility" demesini bekliyorum mesela. "hepinizi kurtaricam ulan bu bataktan" demesin, ama hic olmazsa..

sadece bir devlet baskaninin örümcek adam'i bir anmis olmasini istiyor da olabilirim, emin degilim. ezik mezik, gönüllerin $ampiyonu spaaaydir meen, spaaydir meen.

not: bugün televizyon tarihinin en kötü anlarindan birine daha denk geldim, ucuyorum ömercigim'den sonra kullanmak icin can attigim ikinci bir repligim oldu. yemekteyiz programinda adamin biri masa cizik diye olay cikardiktan sonra "damak tadim kacti, bir gurmeligim gitti!" dedi.. :|

Hiç yorum yok: