9 Eylül 2009 Çarşamba

ne olacak bu san marino'nun hali?

yine 7 yemi$. al lüksemburg'u, vur onlara..

prag'da müthis 5 gün gecirdim demistim. cok kisaca anlatayim da kiskanin.

1.gün: havaalanindan cok düdük, tingir mingir bir otobüsle metroya, metroyla bir kac durak sonra sehir merkezine vari$. henüz kalacak yerim olmadigi icin $ehir merkezinde saga sola bakarak, hostel arayarak aylak aylak sokaklarda gezi$. köprü tabelasi görüp "aaa $urda süslü bi köprü varmi$ dur oraya gideyim" deyi$, köprünün ortasina kadar gelip "dur lan napiyorum ben, dönüp bi hostel bulayim, cantayi mantayi birakayim, insan gibi gezeyim" deyi$. böylece karluv most'tan (karl'in köprüsü. charles bridge'mi$ peh!) $ehre geri dönü$, karlova sokaginda ilk gördügüm hostele yerle$mec. konser biletimi aldiktan sonra ozanlarla bulusup yemeye, icmeye, gezmeye baslayi$. süslü saatin düdük havarilerinin fotografini ceki$.

2.gün: güne$li mis gibi bir havada kaleye cikip, sagda solda amacsizca gezip tadini cikardigimiz, öglen yemeginde kafka's castle denen malikanede $ahane bi makarna ziyafeti cektigimiz bir gündüz oldu.

ak$ami ayri. yine anlatamiycam ben bu konseri sanirim. gecen sene festivalden sonra oldugu gibi. o kadar cok $ey ü$ü$üyor ki kafama anlatmaya kalktigimda, olmuyor bir türlü. o bulundugum ani anlatmaya kalktigimda renklerden, kokulardan, seslerden, bi serinlikten, bi sicakliktan, bir sürü bi$iylerden bahsetmem gerekiyor anlayacaginiz, o da öyle kolay olmuyor. yalniz $unu o gün de söylemistim, daha konser bitmeden bir sonraki konser nerde, ne zaman diye düsünmeye baslamistim. bagimlilik oldu iyice. rh+.

3.gün: valla sokaklarda dolandigimizi hatirliyorum ama nereleri gezdigimizi hic hatirlamiyorum. aksamüstü karluv most'un karsisindaki bir kilisede cok güzel eserlerden olusan minik bir klasik müzik konseri dinleyip, üzerine tesadüfen minik bir mekan ve burcak denen $ahane bir icki kesfettik. eger yolunuz prag'a düserse $u minik dükkana ugramadan gecmeyin derim, hem acayip ucuz hem de ickileri acayip lezzetli.

4.gün: öglene kadar uyuyup tüm ögleden sonrayi nehir kenarinda ne$eli bi abinin canli müzigi esliginde bira icerek ve ne kadar sicak olduguna $a$irarak gecirdik. tüm gün yaptigimiz baska bir sey yoktu. harika bir gündü yani.

5.gün: 4 saat $ahane bi müze gezip üstüne de bol miktarda alkol ile kafayi da günü de güzel bitirdik.

sözün özü tam olmasi gerektigi gibi bir tatildi, ne eksik ne fazla. birisi kisaca mi demi$ti ya?

Hiç yorum yok: